  • 1. Data: 2002-04-15 08:57:55
    Temat: podatek od umów zlecen
    Od: "Kate" <k...@k...net.pl>

    Witam!
    Moze sie powtarzam, ale nie mam za bardzo czasu grzebac w archiwach grupy,
    sorry :(
    Mam kilka pytań dot. pod. od umow zlecen na kwote ok.200-300 zl
    (dzialalnosc gospodarcza na KPiR):
    - do kiedy trzeba odprowadzic
    - do ktorego urzedu
    - czy skladam jakas deklaracje
    - jak wypelnic przelew?

    Prosze o pomoc
    Kate

  • 2. Data: 2002-04-15 09:26:44
    Temat: Re: podatek od umów zlecen
    Od: "justyna" <s...@w...pl>

    odprowadzasz do 20 następnego mies. pow ypłacie umowy zlecenia
    potrącasz 20% podatku
    płacisz do SWOJEGO urzędu (kiedyś było, że do us pracownika)
    właściwie nie koniecznie jest wypełnienie deklaracji pit 4 ale niektóre us o
    to proszą, łatwiej sprawdzić czego dotyczy wpłata i Tobie łatwiej potem
    na koniec roku wystawiasz pit 8b pracownikowi
    przelew - musi być za co, numer nip Twój, nazwa firmy , za jaki mies.

    justyna