  • 1. Data: 2003-04-01 06:25:08
    Temat: podatek od wyn. zasadzonego wyrokiem Sadu Pracy !
    Od: "SapeR" <s...@i...pl>

    Witam serdecznie !

    Juz kiedys o to pytalem, ale w sumie odpowiedzi nic mi nie
    wyjasnily - w kazdym razie nadciaga okres finalu rozliczenia
    PITu, a ja nadal nie wiem co zrobic z wynagrodzeniem
    jakie zasadzone mam (i wyegzekwowane w calosci) od
    pracodawcy !

    Problem polega na tym, ze czesciowo sad mi zasadzil wedle
    mojego roszczenia - czesci wynagrodzenia stanowiace
    kwoty netto (czyli to co powinienem dostac na reke, a nie dostalem
    za poszczegolne miesiace, gdyz tylko czesciowo wyplacano wyn.).
    Poza tym sa tez wynagrodzenia pelne za dwa miesiace (+odprawa),
    w kwocie takiej jaka na umowie byla - a wiec ze wszystkim w srodku
    (zaliczka + ZUSy itp). ZUSu nie zaplacilem,
    bo mi powiedziano, ze pracownik nie moze za siebie zaplacic ZUSu.

    Moze ktos wie jak to rozpisac w PIT ?
    A moze ktos by mi zrobil calego PITa odplatnie z tymi cudami ?
    Jestem z Poznania - wiec jakby ktos byl chetny, chetnie
    zlece moje rozliczenie !

    Pozdr

    sap

  • 2. Data: 2003-04-01 11:41:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 1 Apr 2003, SapeR wrote:
    [...]
> [...]
    >+ (zaliczka + ZUSy itp). ZUSu nie zaplacilem,
    >+ bo mi powiedziano, ze pracownik nie moze za siebie zaplacic ZUSu.

    Jeśli ZUS nie był odprowadzony to wygląda mi na to, że to było
    odszkodowanie a nie wynagrodzenie. Chyba dobrze że szukasz
    biura podatkowego :)

    >+ Pozdr

    wzjm, Gotfryd