  • 1. Data: 2002-10-01 18:50:21
    Temat: podatek przy sprzedazy samochodu przed 6 miesiącami
    Od: "Arti" <w...@i...net.pl>

    Proszę o pomoc w takiej sprawie . W 96 roku składałem poloneza a teraz
    przyszło mi się rozliczyć za sprzedaż przed upływem 6 miesięcy . W wydziale
    komunikacji zostały złożone faktury za silnik i za nadwozie na około 7000 zł
    ( tego tylko wymagali) i nie posiadam na dziś innych faktur ani umów na
    resztę części kupowałem to na szrotach i giełdach czy mogę się wybronić od
    zapłacenia podatku.
    pozdr arti