    From: "pictor" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: podatek ryczałtowy a najem
    Date: Thu, 15 Jan 2004 11:58:38 +0000 (UTC)

    Witam Wszystkich Serdecznie!

    Byłbym wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu następującego problemu:

    Wynajmuję na cele handlowe lokal użytkowy będący moją własnością. Lokator
    płaci mi co miesiąc 2000 zł. Oprócz tego zobowiązany jest (na podst. pisemnej
    umowy) do regulowania na własny rachunek i we własnym zakresie należności za
    prąd, wodę, ogrzewanie.
    Chciałbym się dowiedzieć, czy mam płacić podatek ryczałtowy tylko od czystego
    zysku, czyli od 2000 zł, czy także od owych opłat licznikowych za media (
    traktujac je jak część mego przychodu),które płaci mój lokator ?
    Nie prowadzę działalności gospodarczej.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedż,

    Pictor