  • 1. Data: 2002-05-07 20:21:50
    Temat: podatek zagraniczny
    Od: Berti Vogtz <i...@p...onet.pl>

    Jestem studentk?, która pracowa?a na wakacjach w Niemczech. Prac?
    dosta?am poprzez niemieckie poœrednictwo pracy. W Polsce nie osi?gn??am
    ?adnego przychodu. S?ysza?am, ?e mo?na odzyskaae podatek zap?acony w
    Niemczech. Czy to prawda, jeœli tak to jak mam to zrobiae i jaka jest
    tego podstawa w prawie niemieckim. Czy w Polsce nie musz? sk?adaae PITu i
    jaka by?aby tego podstawa prawna (pobra?am z polskiego urz?du skarbowego
    zaœwiadczenie o nieuzyskaniu przychodów w Polsce).