  • 21. Data: 2010-11-09 11:20:12
    Temat: Re: [podatki.biz] Postępowanie egzekucyjne w administracji - rząd planuje zmiany
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > On 2010-11-09, Liwiusz<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No łącznie ze spółdzielczymi to kilkaset.

    I jeszcze SKOKi.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 22. Data: 2010-11-09 11:21:35
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 09.11.2010 12:17, Maddy wrote:

    > Akurat data księgowania to jest data, w której zarejestrowano operację
    > na koncie w tym banku, którego wyciąg/potwierdzenie mamy akurat przed
    > oczami. To operacja w pewnym sensie wewnętrzna.
    > Jak patrzę na różne wyciągi, to poza może odsetkami, prowizjami i innymi
    > wewnętrznymi operacjami, data księgowania wpływów jest taka sama lub
    > późniejsza od daty operacji.

    A mi się kilkukrotnie zdarzyło, że data księgowania wyprzedziła datę
    operacji. ZTCP dotyczyło to jakiś comiesięcznych odsetek czy prowizji,
    które były księgowane przed weekendem, a data operacji była już po
    weekendzie.

    --
    Tomek

  • 23. Data: 2010-11-09 11:26:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-11-09, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    [...]

    > I jeszcze SKOKi.

    O tu są bardziej konkretne liczby:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Lista-bankow-objetyc
    h-gwarancjami-Bankowego-Funduszu-Gwarancyjnego-18498
    07.html

    "Obecnie w ramach Funduszu działają 53 banki komercyjne oraz 579 banków
    spółdzielczych.
    Poniżej znajduje się pełna lista komercyjnych i spółdzielczych banków objętych
    gwarancjami
    finansowymi Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. Stan na dzień 22.10.2008 r."

    I oni mają sesje z tych wszystkich pamiętać? No no :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 24. Data: 2010-11-09 11:26:42
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 09-11-2010 12:21, tomek pisze:
> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^

> [...]
    > operacji. ZTCP dotyczyło to jakiś comiesięcznych odsetek czy
    > prowizji, które były księgowane przed weekendem, a data operacji była

    A co ja napisałam?

    Czy trzeba lepszego dowodu na to, ze NIE czytasz postów, na które
    odpowiadasz?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 25. Data: 2010-11-09 16:53:22
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 09.11.2010 12:26, Maddy wrote:

    > A co ja napisałam?
    >
    > Czy trzeba lepszego dowodu na to, ze NIE czytasz postów, na które
    > odpowiadasz?

    Nie wiem czy trzeba, wylosuj słomkę z drinka na uspokojenie.

    --
    Tomek