  • 1. Data: 2009-04-28 19:40:38
    Temat: podwójny zwrot podatku z US
    Od: "MD" <madek01@bez_tego.wp.pl>

    No i doczekałam się zwrotu z PIT-36 za 2008 rok. Mało tego - zwrot został
    dokonany przez US dwa razy - w tym samym dniu, dwa przelewy na taką samą
    kwotę. Oddać od razu, czy czekać aż poproszą?

    MD

  • 2. Data: 2009-04-28 20:12:01
    Temat: Re: podwójny zwrot podatku z US
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-04-28, MD <madek01@bez_tego.wp.pl> wrote:
    > No i doczekałam się zwrotu z PIT-36 za 2008 rok. Mało tego - zwrot został
    > dokonany przez US dwa razy - w tym samym dniu, dwa przelewy na taką samą
    > kwotę. Oddać od razu, czy czekać aż poproszą?

    Ja bym zadzwonił i się spytał. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2009-04-28 20:43:58
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-04-2009 o 22:12:01 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > Ja bym zadzwonił i się spytał. :)

    Losowo wybrani podatnicy dostają prezenty - i nikt ich za to nie ściga :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2009-04-28 21:10:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Bancer wrote:

    > Ja bym zadzwonił i się spytał. :)

    ja bym odpisał listem i poczekał na odpowiedź. Dłużej idzie. Większe
    odsetki.

  • 5. Data: 2009-04-29 07:37:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 kwiecień 2009 23:10
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gt7rbp$19d$2@inews.gazeta.pl>):

    > ja bym odpisał listem i poczekał na odpowiedź. Dłużej idzie. Większe
    > odsetki.

    Myślisz, że AŻ tyle zwrotu dostał, że się koszt listu zwróci w odsetkach?

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2009-04-29 09:10:08
    Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl>

    > Myślisz, że AŻ tyle zwrotu dostał, że się koszt listu zwróci w odsetkach?
    >
    > --
    A za co miałby dostac te odestki??

  • 7. Data: 2009-04-29 09:36:43
    Od: "MD" <madek01@bez_tego.wp.pl>

    Użytkownik "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> napisał w
    wiadomości news:gt95hj$fd7$1@inews.gazeta.pl...

    > A za co miałby dostac te odestki??
    AŻ tyle nie dostałam :) A odsetki od banku - taż konto oprocentowane.
    MD

  • 8. Data: 2009-04-29 12:19:17
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 29 kwiecień 2009 11:10
    (autor 1603 AD
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gt95hj$fd7$1@inews.gazeta.pl>):

    > A za co miałby dostac te odestki??

    Niektóre konta są oprocentowane albo można wrzucić na lokatę. Ale na mój
    gust się nie opłaci i lepiej odesłać i już.

    --
    Tristan

  • 9. Data: 2009-04-29 15:39:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
> [...]
    > wasz znak: <gt7rbp$19d$2@inews.gazeta.pl>):

    > Myślisz, że AŻ tyle zwrotu dostał, że się koszt listu zwróci w odsetkach?

    a to telefony są już za darmo?

  • 10. Data: 2009-04-29 15:56:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 29 kwiecień 2009 17:39
    wasz znak: <gt9sat$me8$5@inews.gazeta.pl>):

    > a to telefony są już za darmo?

    Tańsze niż listy. Moja sugestia: W ogólności przelać bez kontaktu.

    --
    Tristan