  • 1. Data: 2007-04-07 15:33:56
    Temat: Przeprowadzaka a deklaracja VAT
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Przprowadziłem się i od 2 kwietnia zmieniłem US - zarówno ten od PIT jak i
    ten od VAT
    (w moim przypadku jest tylko jeden bo DG mam w mieszkaniu).
    Teraz chcę złożyć VAT-7K za pierwszy kwartał - i mam dylemat gdzie i jaki
    adres wpisać.
    Na logikę skłądam do "starego" US i wpisuję stary adres, ale nie jestem
    pewien,
    co myślicie?

  • 2. Data: 2007-04-10 07:09:55
    Temat: Re: Przeprowadzaka a deklaracja VAT
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.tqe6uuvjipkhj4@unk...
> [...]
    > (w moim przypadku jest tylko jeden bo DG mam w mieszkaniu).
    > Teraz chcę złożyć VAT-7K za pierwszy kwartał - i mam dylemat gdzie i jaki
    Na druku aktualizacyjnym VAT była rubryka do wypełnienia, gdzie będzie
    składana deklaracja za poprzedni okres. Była?
    WSm

  • 3. Data: 2007-04-10 11:33:12

    Dnia 10-04-2007 o 09:09:55 wsm <w...@s...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > Na druku aktualizacyjnym VAT by?a rubryka do wype?nienia, gdzie b?dzie
    > sk?adana deklaracja za poprzedni okres. By?a?
    > WSm

    Na VAT-R jest poprzedni naczelnik tylko