  • 1. Data: 2007-05-23 18:50:56
    Temat: koszty...
    Od: "Beata" <b...@t...pl>

    WITAM!

    Mam pytanie czy ktoś orientuje sie jak zalicza sie koszty w tym roku np. mam
    fv z kwietnia 2007 czy moge ja wrzucić do maja 2007-słyszałam,ze od tego
    roku koszty muszą dotyczyć konktetnego m-ca....czy to prawda?

    Pozdrawiam BEATA

  • 2. Data: 2007-05-24 05:04:01
    Temat: Re: koszty...
    Od: "Ania" <a...@N...op.pl>

    Użytkownik "Beata" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam fv z kwietnia 2007 czy moge ja wrzucić do maja 2007-słyszałam,ze od
    > tego roku koszty muszą dotyczyć konktetnego m-ca....czy to prawda?

    a jeśli otrzymasz fakturę pocztą po złożeniu deklaracji?
    pozdrawiam ania

  • 3. Data: 2007-05-24 07:32:41
    Od: <s...@a...pl>

    > a jeśli otrzymasz fakturę pocztą po złożeniu deklaracji?
    > pozdrawiam ania

    Jakiej deklaracji?

  • 4. Data: 2007-05-24 18:12:23
    Od: "Ania" <a...@N...op.pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jakiej deklaracji?
    a no fakt:)przeciez się nie składa,pomyliło mi sie z vatowska,więc
    uścislam,po zapłacie zaliczki na podatek dochodowy,
    pozdrawiam ania