  • 1. Data: 2010-01-04 21:50:49
    Temat: pomylka przy VACIE
    Od: "AnaxWRC" <w...@i...pl>

    hej, wlasnie przegladam sobie rejestr z listopada i zauwazylem ze na 1
    pozycji mam fakture sprzedazy z 31.10. niechcacy zaliczylem ja do VATU w
    listopadzie, w KPIR jest w pazdzierniku. Musze cos z tym zrobic? moze
    korekte? w sumie nalezny podatek zaplacilem tyle ze w grudniu a nie w
    listopadzie...
    bede wdzieczny za pomoc
    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2010-01-05 14:11:42
    Temat: Re: pomylka przy VACIE
    Od: "AnaxWRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "AnaxWRC" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > listopadzie, w KPIR jest w pazdzierniku. Musze cos z tym zrobic? moze
    > korekte? w sumie nalezny podatek zaplacilem tyle ze w grudniu a nie w

    juz wiem, niestety korekta czyli dodatkowa papierologia:(
    pzdr
    Anax

  • 3. Data: 2010-01-05 15:33:38
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 05.01.2010 AnaxWRC <w...@i...pl> napisał/a:

    > juz wiem, niestety korekta czyli dodatkowa papierologia:(

    W moim US natychmiastowe 'czynności sprawdzające'. Na ogół mało szkodliwe,
    ale trzeba przyjść (czasem przyjadą sami) i pokazać o co chodzi. Miej zatem
    wszystkie papiery za ten miesiąc zrobione na cacy. :)
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2010-01-05 16:09:42
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-01-2010 o 16:33:38 Samotnik <s...@w...samotnik.art.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > zatem
    > wszystkie papiery za ten miesiąc zrobione na cacy. :)

    A w moim poprzednim US nawet zwrotu w terminie 25 dni nie sprawdzali.
    Wnioskuję więc, że jedne USy są przeciążone a inne mają wolne moce
    kontrolerskie :-)

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2010-01-06 10:39:43
    Od: "AnaxWRC" <w...@i...pl>

    .

> [...]
    > zatem
    > wszystkie papiery za ten miesiąc zrobione na cacy. :)

    moze nie bedzie tak zle. W jednym i w drugim miesiacu mialem duzy VAT do
    zaplacenia. Urzad na tym nie stracil. Po prostu czesc VATu zaplaconego w
    listopadzie trzeba przeksiegowac na zaplate w pazdzierniku
    pzdr
    Anax

  • 6. Data: 2010-01-06 20:32:14
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 06.01.2010 AnaxWRC <w...@i...pl> napisał/a:

    > moze nie bedzie tak zle. W jednym i w drugim miesiacu mialem duzy VAT do
    > zaplacenia. Urzad na tym nie stracil. Po prostu czesc VATu zaplaconego w
    > listopadzie trzeba przeksiegowac na zaplate w pazdzierniku

    Ja miałem kontrolę po korekcie deklaracji, która niczego w kwotach nie
    zmieniła. :)
    --
    Samotnik