  • 1. Data: 2003-08-18 09:06:38
    Temat: pomyłka z Urzędem Skarbowym
    Od: "Iwona" <i...@o...pl>

    Cześć

    W zeszłym miesiącu wpłaciłam zaliczkę na podatek dochodowy za osobę,
    zatrudnioną u mnie na umowę o dzieło. Właśnie okazało się, że wpłaty dokonałam
    do niewłaściwego Urzędu Skarbowego.
    Czy ktoś wie, co się robi w takiej sytuacji ?

    pzdr
    Iwona

  • 2. Data: 2003-08-18 12:56:45
    Temat: Re: pomyłka z Urzędem Skarbowym
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Iwona napisał:

> [...]
    > do niewłaściwego Urzędu Skarbowego.
    > Czy ktoś wie, co się robi w takiej sytuacji ?
    Ja wiem, bo przerabiałam parę razy zanim zabrałam ojcu token do konta i
    zaczełam sama ropic jego przelewy :-)

    Piszesz do:

    - urzędu do którego poszły pieniądze że "dnia... wpłaciłem kwotę ...
    tytułem podatku... omyłkowo na konto urzędu... podczas gdy wlaściwym był
    urząd.. Prosze o przeksięgowanie lub przesłanie w/w kwoty na właściwy
    rachunek bankowy urzędu skarbowego....

    - swoje urzędu że dnia takiego a takiego wpłaciłes kwote taka ataka
    tytułem podatku... omyłkowo na rachunek bankowy urzędu... podczas gdy
    właściwy jest urząd.... O pomyłce został juz poinformowany urząd ... (to
    ktoremu zapłaciłeś). W załaczeniu kopia pisma złożonego do urzędu ...
    (tego pomyłkowego)

    To od strony formalnej.
    Bo zdarzało mi sie już wzalatwiać sprawe przez telefon, w stylu, "to
    dobrze że pani zadzowniła i wyjasniła, my to sobie przeksięgujemy" i tyla.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl