  • 1. Data: 2005-10-12 13:11:57
    Temat: pomylona numeracja
    Od: "michalsiak" <m...@p...onet.pl>

    Czesc

    Wczesniej pisałem o zamieszaniu z numeracja faktury.
    Sprawa juz sie wyjasnila.

    Za moja pomylka okazało sie ze mam dwie faktury z tym samym numerem. Przy
    druku nie zmienilem i juz poszlo.
    Co z tym teraz zrobic. Jedna jest na wrzesien a druga na pazdiernik. Problem
    w tym ze maja te same numery.
    Moze zostawic??

    Michał Łysiak

    www.projectstudio.udp.pl
    www.sklepmuzyczny.com
    www.cyberstat.net
    tel: 068 3849374 0600 344009
    fax: 068 3849661

  • 2. Data: 2005-10-12 15:03:17
    Temat: Re: pomylona numeracja
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > Przy druku nie zmienilem i juz poszlo.
    > Co z tym teraz zrobic. Jedna jest na wrzesien a druga na pazdiernik.

    Jak zostawisz to sie bedziesz tlumaczyl przy pierwszej kontroli z US.
    Wystaw korekte, anuluj cala fakture (jedna z nich), i wystaw z nowym
    numerem zgodnie z obecna data. Inaczej chyba sie nie da zrobic.

  • 3. Data: 2005-10-12 15:58:22
    Od: "michalsiak" <m...@p...onet.pl>

    Jak zostawisz to sie bedziesz tlumaczyl przy pierwszej kontroli z US.
    Wystaw korekte, anuluj cala fakture (jedna z nich), i wystaw z nowym
    numerem zgodnie z obecna data. Inaczej chyba sie nie da zrobic.

    moze jednak zostawic, przeciez wszystko sie bedzie zgadzalo w PKiR i w VAT
    tylko numerek faktury sie nie zgadza
    W razie kontroli wytłumacze ze się pomylilem a reszta sie bedzie zgadzac.

    Za duzo zachodu z korektami i anulowaniem

    michal

  • 4. Data: 2005-10-12 23:11:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Oct 2005, michalsiak wrote:

> [...]
    > druku nie zmienilem i juz poszlo.
    > Co z tym teraz zrobic. Jedna jest na wrzesien a druga na pazdiernik. Problem

    Był kiedyś taki koncept:
    - sporządzić protokół (dla celów wewnętrznych), wpiąć w dokumenty
    - jedną z faktur oznaczyć postfiksem - np. "a" (czyli będą
    F2005/12 i F2005/12a)
    - sporządzić korektę i wysłać nabywcy.

    "Prawidłowa" ta numeracja nie będzie... ale IMO zdecydowanie lepiej
    niż z 2 takimi samymi numerami.
    Spytaj googla, powinien ową dyskusję znaleźć :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)