  • 1. Data: 2004-03-01 21:07:29
    Temat: posluchajcie :) ZUS -> ja tez tak chce
    Od: ".....Tester....." <s...@...ca>

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?wid=4966360&t
    icket=1708262124404060XbZs5yw%2F%2Bto14yUeDL6XRVr4rl
    ArNhC5n9q4RyDetlRpwH1EPcseQJ3RhY7xgTrL7NG%2FWGFJgmG0
    KkN4rHjEv41gzHD02izdoBGRSMIULeEIlpcpCo6FEWPLUAIvNDT6

    moze ktos poda mi konkreta spradzona rade bo chetnie zatrudnilbym sie u
    kolegi ale nie wiem na jaka umowe i jakie wynagrodzenie
    pomozcie zeby sie nie czepiali i zeby nie placic 650 zl (wole sam sobei
    odkladac na emeryture)

  • 2. Data: 2004-03-01 22:54:59
    Temat: Re: posluchajcie :) ZUS -> ja tez tak chce
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Mar 2004, .....Tester..... wrote:

    Wrr.....
    A możesz zajrzeć do wątku "mniejszy ZUS a VAT ???" ?
    Tam jest link z gotowym wyszukiwaniem po grupie ;)
    To *jest* FAQ (nie, nie ma grupowego FAQ - po prostu jeden
    z częściej przewijających się tematów !)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-03-02 13:38:30
    Od: "Squash" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > kolegi ale nie wiem na jaka umowe i jakie wynagrodzenie
    > pomozcie zeby sie nie czepiali i zeby nie placic 650 zl (wole sam sobei

    Następnym razem zagłosuj na UPR ...

    Pozdrawiam,
    Squash

  • 4. Data: 2004-03-02 13:48:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Squash,

    > Następnym razem zagłosuj na UPR ...

    Bardzo chętnie. Jak UPR poda _realną_ metodę utrzymania jednego
    pokolenia emerytów i rencistów. Realną a nie przeróbkę w Bacutilu.
    Realną _dzisiaj_, gdy już nie ma majątku, któryby można sprzedać, żeby
    tych emerytów i rencistów utrzymać.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2004-03-03 15:28:26
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > pokolenia emerytów i rencistów. Realną a nie przeróbkę w Bacutilu.
    > Realną _dzisiaj_, gdy już nie ma majątku, któryby można sprzedać, żeby
    Troche jeszcze jest - ale wtedy polecam od przeczytania "Pieprzony los
    kataryniarza" - jak znalazl na sytuacje po 1 maja 2004.

    A z alternatyw polecam do przeczytania:
    http://biznes.interia.pl/news?inf=477752
    oraz artykul wyjsciowy i komentarze.

    Pozdrawiam