  • 1. Data: 2003-01-15 15:12:39
    Temat: Pytanie do grupy.
    Od: "GeePee" <g...@w...pl>

    Mam pytanie. Jestem studentem, pracowałem na umowe zlecenie
    zarobiłem brutto 3700 netto 3110 od tego sciągneli podatek 592. Czy dostanę
    zwrot podatku? Jeśłi tak to ile? Nie wiem czy nie przekroczyłem jakiegos
    limitu
    kwoty wolnej od podatku ?? Słabo sie w tym orientuję.
    GeePee

  • 2. Data: 2003-01-16 08:23:35
    Temat: Re: Pytanie do grupy.
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "GeePee" <g...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > limitu
    > kwoty wolnej od podatku ?? Słabo sie w tym orientuję.

    Wypelni Pan pit i "samo wyjdzie" a wypelnic i tak trzeba.

    Boguslaw