  • 1. Data: 2002-08-24 10:08:47
    Temat: poszukujętreści pisma MF
    Od: p...@c...com.pl (Robert Rudaś RAbit)

    Witaj pl-soc-prawo-podatki!

    Poszukuję treści pisma MF do urzędów Skarbowych z dn. 16-04-2002
    o sygnaturze PB5/MC-033-183-1043/02.

    --
    Pozdrowienia,
    Robert mailto:p...@c...com.pl

  • 2. Data: 2002-08-24 12:45:46
    Temat: Re: poszukujętreści pisma MF
    Od: "n...@w...pl" <n...@5...pl>

    Użytkownik "Robert Rudaś RAbit" <p...@c...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witaj pl-soc-prawo-podatki!
    >
    > Poszukuję treści pisma MF do urzędów Skarbowych z dn. 16-04-2002
    > o sygnaturze PB5/MC-033-183-1043/02.
    >
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Robert mailto:p...@c...com.pl
    >
    > --
    > Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.prawo.podatki

    Zajrzyj na stronę MF

  • 3. Data: 2002-08-24 13:02:04
    Temat: Re[2]: poszukujętreœci pisma MF
    Od: p...@c...com.pl (Robert Rudaœ RAbit)

    Witaj nemo586,

    W Twoim liście datowanym 24 sierpnia 2002 (14:45:46) można przeczytać:

    nwp> Użytkownik "Robert Ruda? RAbit" <p...@c...com.pl> napisał w wiadomo?ci
    nwp> news:7413395061.20020824120902@medianet.pl...

    nwp> Zajrzyj na stronę MF

    Dzięki za tip ale jest mocno przeceniony. Interesuje mnie treść tego
    dokumentu a nie tylko referencje. Gdyby udało mi się zlokalizować w
    internecie, to nie wysyłałbym wici na listę (żadna wyszukiwarka nie
    zwraca odnośnika do treści - dokładnej rzecz jasna).

    P.S. Min. Fin również nie udostępni tego pisma podatnikowi a może
    zrobić to jedynie właściwy US, a my chcemy znać treść pisma w całości
    a nie cytatach.

    --
    Pozdrowienia,
    Robert mailto:p...@c...com.pl

  • 4. Data: 2002-08-25 13:19:29
    Temat: Re: Re[2]: poszukujętre?ci pisma MF
    Od: Bremse <b...@w...pl>

    >Gdyby udało mi się zlokalizować w
    >internecie, to nie wysyłałbym wici na listę (żadna wyszukiwarka nie
    >zwraca odnośnika do treści - dokładnej rzecz jasna).

    Nie znam się za bardzo, ale może poszukaj starego numeru "Biuletynu
    Skarbowego Ministerstwa Finansów" (tam chyba takie rzeczy drukują) w
    jakiejś większej bibliotece.
    pozdrawiam
    Bremse