  • 1. Data: 2004-12-19 10:05:44
    Temat: pozniej zaplacony ZUS
    Od: Crazy <c...@p...onet.pl>

    Witam,

    niestety spoznilam sie w tym m-cu z oplata skladek ZUS (zdrowotne
    zaplacilam w terminie).
    Jak powinien wygladac teraz przelew do ZUS-mam na tym samym blankiecie
    wplaty doliczyc odsetki ustawowe? czy musze skladac jeszcze jakies
    dodatkowe dokumenty?
    Jak ZUS traktuje spoznialskich? jakies kontrole sa z tego tytulu np.?

    C. - S.C., KPiR, VAT

  • 2. Data: 2004-12-19 15:07:53
    Temat: Re: pozniej zaplacony ZUS
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Crazy" <c...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > dodatkowe dokumenty?
    > Jak ZUS traktuje spoznialskich? jakies kontrole sa z tego tytulu np.?

    na tym samym przelewie powieksz kwote do zaplaty o odsetki (pamietaj ze do 2
    zet odstek do zusu sie nie placi, np. na www.gofin.pl jest po prawej stronie
    odnosnik do kalkulatora odsetek podatkowych, to Ci automatycznie policzy).
    jesli oplacasz chorobowe, to brak ciaglosci oplacania powoduje niemoznosc
    otrzymania zasilku chorobowego, ale niech sie tutaj wypowiedza inni.

    Magdi