    From: "tg" <...@a...a>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: praca w irlandii a podatki
    Date: Mon, 7 Apr 2008 17:32:02 +0100

    jako ze odpowiedzi na nurtujace mnie pytania nie widze w archiwum
    to pozwalam sobie zapytac:

    w grudniu 2006 wyjechalem do irlandii (bez wymeldowywania, nipa-3
    i innych takich bo mialo to byc tylko turystycznie na swieta)

    w styczniu 2007 (ciagle w irlandii) dowiedzialem sie ze zostane
    tata, wiec zaczynam szukac tu pracy, skladam w us poczta
    rozliczenie za rok 2006 oraz nip-3 ze zmiana miejsca pobytu na
    irlandie, ciagle jednak jestem zameldowany w polsce (jakos mi
    sie przeoczylo)

    pracuje u jednego pracodawcy trzydziesci kilka tygodni do
    wrzesnia kiedy w zwiazku z narodzinami przeprowadzamy sie i
    jestem sobie na dlugich wakacjach od pracy do konca roku 2007

    teraz podejmuje kolejna legalna prace, a ze za pare dni lece
    na urlop do polski chcialem sie dowiedziec (generalnie w zwiazku
    z zamieszaniem wokol abolicji podatkowej) czy jako ze w 2006 nie
    mialem dochodu w polsce, moje centrum zyciowe (czy jak sie to
    tam dokladnie nazywa) zdecydowanie nie lezy w polsce od konca
    2005, (jednak bylem tam ostatni rok zameldowany) i jako ze w
    poprzednim roku bylem w polsce w sumie moze z 3 tygodnie
    powinienem zlozyc zeznanie za 2007 w polskim us?