  • 1. Data: 2005-05-11 09:01:36
    Temat: praca webmastera
    Od: "Internauta" <i...@a...pl>

    Mam pytanie ktore juz dawno chcialem zadac. Mam zamiar pracowac jako webmaster i
    sprzedawac produkty przez internet na rynku swiatowym i poprzez to dostawac
    prowizje z tego tytulu.
    Powiedzmy ze dochody z tego tytulu beda wynosily okolo 20 tys zl/miesiac.
    Wszystko jest zaksiegowane w postaci elektronicznej tj. przychody, koszty sa
    przez karte kredytowa z innego kraju np. Curacao (reklama, hosting itp.).
    Czy dobrym pomyslem byloby jednak wyjazd za granice (np. do raju podatkowego) i
    tam zalozenie dzialalnosci gospodarczej.

    Nie chcialbym miec nieprzyjemnosci z tego tytulu ze dobrze mi sie powodzi i ktos
    moglby powiedziec ze prowadze ciemne interesy itp.

    Pozdrawiam
    Internauta

  • 2. Data: 2005-05-11 10:56:51
    Temat: Re: praca webmastera
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <0...@n...onet.pl>, Internauta wrote:

    > Powiedzmy ze dochody z tego tytulu beda wynosily okolo 20 tys zl/miesiac.

    > Czy dobrym pomyslem byloby jednak wyjazd za granice (np. do raju podatkowego) i
    > tam zalozenie dzialalnosci gospodarczej.

    Pobyt w raju zawsze jest lepszy niz na ziemi.
    Ale pisze glownie dlatego ze chce pogratulowac optymizmu.

    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl