  • 1. Data: 2004-09-18 15:37:13
    Temat: praca za granica, mieszkanie w Polsce?
    Od: "1qa2ws" <1...@g...pl>

    Witam,

    mam takie pytanko - moze ktos z grupowiczow bedzie wiedzial. Jak wyglada
    sprawa pracowania na normalna umowe o prace za granica, a mieszkanie w
    Polsce? Mam na mysli prace online. Siedze sobie w Polsce w swoim mieszkanku,
    mam umowe w firmie w USA, ktora placi mi rocznie $x. Teraz, jak wyglada
    sprawa:
    - podatku - w ktorym kraju place podatek od tej kwoty?
    - emerytura - czy w Polsce mam obowiazek placenia ZUSu od czegos takiego? i
    jak sprawa bedzie wygladala za te dziesci lat, jak bede chcial juz nic nie
    robic :)
    - jak sprawa z korzystaniem ze sluzby zdrowia w Polsce?

    Jak ktos moze mi odpowiedziec, to wielkie dzieki :)

    1qa2ws