  • 1. Data: 2004-02-06 20:05:30
    Temat: prawo do duzej budowlanej
    Od: "alug" <a...@n...gazeta.pl>

    Witam,
    Problem jest nastepujacy: podatnik w 2001 r. rozpoczal budowe domu
    mieszkalnego - poniosl wydatki (duzo) lecz nie rozliczal sie w tym roku z
    USem i nie wypelnial ani pit36 ani pit37 ani w zwiazku z tym pitD, bo nie
    mial zadnych dochodow. W 2002 r. taka sama sytuacja.
    W 2003 r. dalej budowal dom, ponosil wydatki i nareszcie! mial dochod i sie
    za 2003 r. rozlicza.
    Pytanie jest czy moze skorzystac z duzej ulgi budowlanej, jako ze spelnil
    warunki do skorzystania w niej? (najpozniej w 2001 trzeba bylo rozpoaczac).

    Czy dobrze mysle, ze NIe, bo nie zlozywszy zeznania z pitemD jej niejako nie
    "uruchomil"?

    ug

  • 2. Data: 2004-02-06 21:22:39
    Temat: Re: prawo do duzej budowlanej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2004, alug wrote:
    [...]
    >+ Czy dobrze mysle, ze NIe, bo nie zlozywszy zeznania z pitemD jej niejako nie
    >+ "uruchomil"?

    <dywagacja>
    1. Ciekawe czy *wolno* złożyć PIT-36 z wykazanym przychodem: 0zł
    2. Ciekawe czy w takim układzie wolno złożyć korektę...
    <\dywagacja>

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-02-06 23:27:08
    Od: "sia_ka" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:

    1. Ciekawe czy *wolno* złożyć PIT-36 z wykazanym przychodem: 0zł

    W takim przypadku wolno byłoby. Wykazuje sie wydatki mieszkaniowe ponieione
    i taka sama kwota przechodzi do realizacji.

    > 2. Ciekawe czy w takim układzie wolno złożyć korektę...
    > <\dywagacja>

    Wydaje mi się, że tak. Nawet powinno się złożyć.

    pozdrawiam
    sia_ka

  • 4. Data: 2004-02-08 11:18:45
    Od: "alug" <a...@n...gazeta.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
> [...]
    > 1. Ciekawe czy *wolno* złożyć PIT-36 z wykazanym przychodem: 0zł
    > 2. Ciekawe czy w takim układzie wolno złożyć korektę...

    Ad 1. Wolno, moja kolezanka miala doswiadczenie ale z pit37. A wlasciwie to
    jej nadgorliwy ojciec - zlozyl zerowy pit37, co prawda bez zalacznikow, a
    potem ona musiala chodzic do USu i oswiadczenia o tym ze nie uzyskala
    zadnego dochodu pisac...

    pzdr.
    ug