  • 1. Data: 2004-02-06 20:36:11
    Temat: minimalne wynagrodzenie za prac
    Od: "Mario" <a...@c...pl>

    Jak jest z minimalnym wynagrodzeniem czy mam obowiązek wyliczania
    wynagrodzenia w oparciu o kwoty podawane przez ZUS (tj. 824 PLN od stycznia
    2004).?
    Mario
    e-mail; m...@c...pl

  • 2. Data: 2004-02-06 21:47:09
    Temat: Re: minimalne wynagrodzenie za prac
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    > wynagrodzenia w oparciu o kwoty podawane przez ZUS (tj. 824 PLN od
    stycznia
    > 2004).?
    To i tam ZU$ macza palce ??
    To chyba raczej sprawa jakiegoś ministerstwa
    eee nie wydaje mi się to chyba nie jest kwota ZU$ ale obowiązująca dla
    całego etatu :-)
    conajmniej tak mi się wydaje ż ena cały etat nie można zarobić mniej.

  • 3. Data: 2004-02-09 08:45:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Feb 2004, Mario wrote:

    >+ Jak jest z minimalnym wynagrodzeniem czy mam obowiązek wyliczania
    >+ wynagrodzenia w oparciu o kwoty podawane przez ZUS (tj. 824 PLN od stycznia
    >+ 2004).?

    Napisz po polsku co ma oznaczać "wyliczanie wynagrodzenia" !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 4. Data: 2004-02-09 09:03:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Monday, February 9, 2004, 9:45:26 AM, you wrote:

    > Napisz po polsku co ma oznaczać "wyliczanie wynagrodzenia" !

    Jest afera związana z minimum, jakie pracownik musi dostać na rękę. I
    chodzi zapewne o obliczenie listy płac.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2004-02-09 11:00:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Feb 2004, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    >+
    >+ Jest afera związana z minimum, jakie pracownik musi dostać na rękę.

    Netto ? Możesz przybliżyć ? :)
    Bo zapodana kwota to jest BRUTTO...

    >+ I chodzi zapewne o obliczenie listy płac.

    No tak. Tylko scenariuszy opartych na zasadzie "czy chodzi
    o kwotę w umowie czy brutto na pasku" chyba kilka da się
    zbudować :), i nie wiem o jaką wersję chodzi.
    Zeznaję że dywagacje (ale jeszcze sprzed ostatniej nowelizacji !)
    pt. "to umawiamy sie z pracownikiem na 600 zł miesięcznie plus
    premia. A jak będzie mniej niż 824 to na pasku dopiszemy: 'dopłata
    do minimalnego wynagrodzenia'" widziałem na .prawo - może mieć
    ręce i nogi.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)