  • 1. Data: 2004-06-01 08:11:51
    Temat: kolejne czy warto być VATowcem-działalność gastronomiczna (pub/dysko)
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    proszę o poradę praktyków, czy warto być watowcem prowadząc pub/dyskotekę?
    Z kosztów na początek remont, wystrój, sprzęt, potem czynsz, utrzymanie
    pracowników i alkohol. Przychód: bilety, piwo, drinale. Zero konsumpcji pt.
    żarcie.
    Dzięki bardzo z góry.
    P.

  • 2. Data: 2004-06-01 08:16:32
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c9hdo8$sm$1@news2.ipartners.pl>, PK wrote:
> [...]
    > pracowników i alkohol. Przychód: bilety, piwo, drinale. Zero konsumpcji pt.

    Stary - weź kalkulator i policz. Wróżki jesteśmy, czy co...? ;)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2004-06-01 11:19:32
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Człowiek podpisujący się Samotnik napisał:
    > Stary - weź kalkulator i policz. Wróżki jesteśmy, czy co...? ;)

    :P
    dlatego prosiłem o pytanie praktyków, nie jestem w stanie przewidzieć
    wszystkich kosztów a praktycy mają to obstukane.
    P.

  • 4. Data: 2004-06-01 11:24:17
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c9hoo6$8t2$1@news2.ipartners.pl>, PK wrote:

    >:P
    > dlatego prosiłem o pytanie praktyków, nie jestem w stanie przewidzieć
    > wszystkich kosztów a praktycy mają to obstukane.

    Zapytaj na pl.biznes, tam siedzi chyba więcej praktyków.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 5. Data: 2004-06-01 11:39:33
    Od: for.<k...@i...pl>

    < Z kosztów na początek remont, wystrój, sprzęt, potem czynsz,
    utrzymanie
    > pracowników i alkohol.>

    Sprzedaż alkoholu - musisz być VAT-owcem.
    Utrzymanie pracowników nie ma nic wspólnego z VAT. Chyba chodziło
    ci o to, czy warto być na ryczałcie, czy na książce przychodów i
    rozchodów?
    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-06-01 11:46:18
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Człowiek podpisujący się for. napisał:
    > Sprzedaż alkoholu - musisz być VAT-owcem.

    ło, i o to chodziło :)

    > Utrzymanie pracowników nie ma nic wspólnego z VAT. Chyba chodziło

    to wiem, pisałem generalnie o kosztach

    > ci o to, czy warto być na ryczałcie, czy na książce przychodów i
    > rozchodów?

    w sumie to drugi, niedostrzeżony przeze mnie problem, ale chyba tu się
    zdecyduję na kpir, jakoś to dla mnie logiczniejsze mimo, że pewnie droższe,
    choć to zależy od zysku.
    Jeszcze raz dzięki,
    P.

  • 7. Data: 2004-06-04 08:17:31
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Człowiek podpisujący się for. napisał:
    > Sprzedaż alkoholu - musisz być VAT-owcem.

    wrócę, do tematu, z czego to wynika, bo szukałem jakiegoś przepisu i na nic
    nie trafiłem :(
    Piszą tylko o limicie obrotu.
    P.

  • 8. Data: 2004-06-04 08:43:27
    Od: for.<k...@i...pl>

    z ustawy o VAT i podatku akcyzowym...
    weź do ręki i poczytaj.
    Jeśli chodzi o KPIR- też chyba nie widzę lepiej, skoro handel,
    pracownicy, duże koszty. Jeśli nie masz pojęcia o prowadzeniu
    księgowości poszukaj dobrego biura rachunkowego i porządnie
    sformułuj umowę.
    Życze powodzenia.

    -> http://usenet.pomocprawna.info