  • 1. Data: 2005-04-21 16:42:12
    Temat: problem z ksiegowoscia
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    zakupilem partie towaru w chinach, dostawca w swojej nadgorliwosci zanizyl
    mi wartosc na fakturze ( powiedzmy z ok 70 USD do 10 USD)
    zaplacilem dzieki temu nizsze clo i vat, teraz moje pytanie:
    1. mam odbiorce na calosc, on chce fakture tylko na czesc ( po cenie
    odpowiadajacej 10 USD - czyli zanizonej), jak wpisac reszte towaru w
    ksiegowosc, w PKD mam sprzedaz wysylkowa detaliczna i hurtowa, nie mam kasy
    fiskalnej, czy moge wpisac ( wiem ze mozna wsztko, ale czy moze to byc
    zakwestionowane przy kontroli US) reszte towaru na paragon ( bezimienny i
    bez stosownego przelewu zaplaty na konto firmowego), ewentualnie czy zakup
    kasy fiskalnej rozwiazalby problem? (ponabijalbym sobie poznej ceny wg
    uznania na kasie)
    w calosc operacji chodzi mi zeby nie placic potaktu dochodowego od odchodu
    ktorego w rzeczywistosci nie bede mial
    z gory dziekuje za pomoc