  • 1. Data: 2005-04-21 16:14:47
    Temat: Umowa z USa
    Od: "Andrzej Słupianek - Internet Brokers" <a...@i...pl>

    Witam, mam pytanie firma z USA chce mi zlecić projekt do wykonania, dostane
    np. 300 USD w jaki sposób mam rozliczyć sie z Urzedem skarbowym w Polsce?
    www.ibrokers.pl

  • 2. Data: 2005-04-21 23:07:28
    Temat: Re: Umowa z USa
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej Słupianek - Internet Brokers wrote:
    > Witam, mam pytanie firma z USA chce mi zlecić projekt do wykonania, dostane
    > np. 300 USD w jaki sposób mam rozliczyć sie z Urzedem skarbowym w Polsce?
    > www.ibrokers.pl

    hmm, najlepiej to czytając grupę wstecz.
    A w praktyce doliczając to co tam zarobiłeś do pit-37.
    Albo po kursie banku, jeżeli wpłata poszła na konto, albo po kursie NBP
    z dnia wypłaty, jeżeli pozostała ona w dolarach.