  • 1. Data: 2004-12-17 13:05:23
    Temat: prog dla kasy fiskalnej
    Od: Crazy <c...@p...onet.pl>

    Witam,

    firme otworzylam w 2003, wtedy nie przekroczylam gornego limitu
    warunkujacego zakup kasy fiskalnej.
    W 2004 nie uzyskam obrotu 40tys netto, wiec kasy tez nie musze posiadac.
    Jak to bedzie wygladalo w roku 2005? Czy to prawda ze znow mam nowy limt
    20tys do kasy fiskalnej?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Anka
    S.C., KPiR,VAT

  • 2. Data: 2004-12-17 14:11:45
    Temat: Re: prog dla kasy fiskalnej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Dec 2004, Crazy wrote:
    [...]
    > + W 2004 nie uzyskam obrotu 40tys netto, wiec kasy tez nie musze posiadac.
    > + Jak to bedzie wygladalo w roku 2005? Czy to prawda ze znow mam nowy limt
    > + 20tys do kasy fiskalnej?

    Zaraz...
    20 kzł (a nie 40) - czyżby minister planował *obniżyć* limit ??
    (o ile wiem na razie ktoś podawał namiar na PROJEKT rozporządzenia :)
    w końcu do 1.I.2005 jeszcze jest sporo czasu ;))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2004-12-19 10:03:25
    Od: Crazy <c...@p...onet.pl>

    > Zaraz...
    > 20 kzł (a nie 40) - czyżby minister planował *obniżyć* limit ??
    >(o ile wiem na razie ktoś podawał namiar na PROJEKT rozporządzenia :)
    >w końcu do 1.I.2005 jeszcze jest sporo czasu ;))

    Nie, nie,rozporzadzenie nie jest zmienione, ale nie wiem dlaczego,
    doslzy mnie wiesci, ze kolejny prog to 20tys, a nie 40tys... Widzac po
    odpowiedzi, zle wiesci mnie doszly,prawda?
    Uffff, to dobrze ze 40tys... w sumie, w ten sposob, mozna tak cale
    zycie bez kasy fiskalnej pobyc....

    Pozdr,
    C.

  • 4. Data: 2004-12-20 23:21:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 Dec 2004, Crazy wrote:
    [...]
> [...]
    > + Nie, nie,rozporzadzenie nie jest zmienione, ale nie wiem dlaczego, doslzy
    > + mnie wiesci, ze kolejny prog to 20tys, a nie 40tys...

    Nie no.
    Cały czas było tak:
    1. rok "gospodarzenia": 20 kzł (limitu "do kasy")
    2. jeśli się nie załapałeś "na kasę" - to już 40kzł, *za wyjątkiem*
    przypadków kiedy kasa i tak musi być...
    [...]
    > + Uffff, to dobrze ze 40tys... w sumie, w ten sposob, mozna tak cale zycie bez
    > + kasy fiskalnej pobyc....

    To zalezy co się robi :)
    Handlując detalicznie to nie dałoby się wyżyć z tym obrotem :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)