  • 1. Data: 2002-06-02 08:28:56
    Temat: program KPiR Rzeczpospolita
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    witam
    ostatnio gazeta Rzeczpospolita udostępniła program do KPiR
    chciałbym spwadzic ten program czy ktoś może mi go przesłac , lub podac
    adres skąd moge go sciągnąć

    pozdrowienia

    jacek

  • 2. Data: 2002-06-04 23:28:05
    Temat: Re: program KPiR Rzeczpospolita
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jacek" <k...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
> [...]
    > ostatnio gazeta Rzeczpospolita udostępniła
    program do KPiR
    > chciałbym spwadzic ten program czy ktoś może mi

    Słyszałem cos o tym, to byla wersja trial czy full
    (w pełni funkcjonująca) ?

    Sark

  • 3. Data: 2002-06-05 12:29:27
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Jun 2002, Sark wrote:

    >+ Użytkownik "jacek" <k...@p...onet.pl>
    [...]
    >+ > adres skąd moge go sciągnąć
    >+
    >+ Słyszałem cos o tym, to byla wersja trial czy full
    >+ (w pełni funkcjonująca) ?

    Full.
    Nie miałem w ręce. Ściągnąć nie można, był "częścią" wydania
    gazety i *zdaje się* dostępny dla prenumeratorów (nie jest freeware).

    Pozdrowienia, Gotfryd