  • 1. Data: 2002-06-01 21:55:36
    Temat: termin
    Od: "Tomaskr" <t...@w...pl>

    w dokumentach wpisałem datę rozpoczęcia działalności 10 czerwca, jednak z
    remontem zdążę dopiero na 15stego. Czy 10 tego mogę wpisać w koszty pierwsze
    pozycje, czy dopiero 15 stego gdy będzie pierwsza sprzedaż?

    z góry dziękuję za odpowiedzi

  • 2. Data: 2002-06-03 14:50:53
    Temat: Re: termin
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Jun 2002, Tomaskr wrote:

    >+ w dokumentach wpisałem datę rozpoczęcia działalności 10 czerwca, jednak z
    >+ remontem zdążę dopiero na 15stego. Czy 10 tego mogę wpisać w koszty pierwsze
    >+ pozycje, czy dopiero 15 stego gdy będzie pierwsza sprzedaż?

    Chwila moment: przeczytałem pytanie i zwątpiłem :)

    Czy ty zakładasz, że jeśli ktoś prowadzi DG to pierwszy towar
    powinien... ukraść ?? -:O (skoro nie ma kupować przed sprzedażą !)
    Jak dla mnie - zakupy ("na firmę") to takie samo prowadzenie
    działalności jak każda inna rzecz :)

    NIE MUSISZ mieć "godzin otwarcia" żeby prowadzić DG.
    Rozumiem że obawiasz się o "miejsce prowadzenia" DG ? (skoro
    niegotowe) - ja tam przeszkód nie widzę, remont to *też* jest
    (jak dla mnie) "prowadzenie DG" !

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (urzędujący jak popadnie, bywało np. od 2.00 do 4.00 [nie mylić
    z 14.00 i 16.00)

  • 3. Data: 2002-06-03 18:45:06
    Od: "Tomaskr" <t...@w...pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

> [...]
    > (jak dla mnie) "prowadzenie DG" !
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd
    > (urzędujący jak popadnie, bywało np. od 2.00 do 4.00 [nie mylić
    mnie się też tak wydaje tylko czy, nasze zdanie podzielają urzędnicy?

  • 4. Data: 2002-06-04 00:01:14
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Jun 2002, Tomaskr wrote:
    [...ja...]
    >+ > Czy ty zakładasz, że jeśli ktoś prowadzi DG to pierwszy towar
    >+ > powinien... ukraść ?? -:O (skoro nie ma kupować przed sprzedażą !)
    [...]
    >+ > Rozumiem że obawiasz się o "miejsce prowadzenia" DG ? (skoro
    >+ > niegotowe) - ja tam przeszkód nie widzę, remont to *też* jest
    >+ > (jak dla mnie) "prowadzenie DG" !
    [...]
    >+ mnie się też tak wydaje tylko czy, nasze zdanie podzielają urzędnicy?

    Pytałem m.in. w czym widzisz problem: bo z listu wynikała
    sugestia że w zakupie. A to byłby absurd: przecież np. sklep
    na logikę *najpierw* kupi, póxniej sprzeda !
    Remont to było z mojej strony szukanie dziury w całym :),
    porównują dalej ze sklepem: przecież właściciel sklepu na
    czas remontu nie musi zawieszać DG, jeśli sam remontuje
    to *pracuje*[1], czyli "prowadzi DG" - nieprawdaż ?
    Wytwarzanie/ulepszanie/odtwarzanie ŚT na potrzeby własnego
    DG (na przykład) należy do "prowadzenia" tegoż DG...

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] "praca własna nie jest KUP" (z uOPDoOf), nie mylić
    z UmowąOPracę (z Kodeksu PRacy)