  • 1. Data: 2003-01-28 10:15:05
    Temat: program do faktur
    Od: "Pawel" <p...@w...pl>

    Witam.
    Poszukuje prostego i darmowego programu do wystawiania kilkudziesieciu
    rachunkow rocznie (nie jestem vatowcem). Czy moglibyscie Panstwo cos mi
    polecic?

    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 2. Data: 2003-01-28 10:33:27
    Temat: Re: program do faktur
    Od: "Andrzej" <a...@u...ws>

    > Poszukuje prostego i darmowego programu do wystawiania kilkudziesieciu
    > rachunkow rocznie (nie jestem vatowcem). Czy moglibyscie Panstwo cos mi
    > polecic?

    Witam,
    Faktor z www.ajt.com.pl pozwala na wystawianie także rachunków przez
    niewatowców. Nie jest wprawdzie darmowy, ale działa dwa miesiące, a potem
    można zacząć od nowa, co przy niewielkiej ilości faktur nie powinno być
    dużym problemem :)
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2003-01-28 10:41:04
    Od: "Pawel" <p...@w...pl>

> [...]
    > niewatowców. Nie jest wprawdzie darmowy, ale działa dwa miesiące, a potem
    > można zacząć od nowa, co przy niewielkiej ilości faktur nie powinno być

    Dziekuje. Juz sciagam, tylko czy ktos sprawdzal w praktyce, ze za te 60 dni
    da sie go jeszcze raz zainstalowac? Co z numeracja rachunkow?

    Pawel.

  • 4. Data: 2003-01-28 10:50:43
    Od: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dziekuje. Juz sciagam, tylko czy ktos sprawdzal w praktyce, ze za te 60
    dni
    > da sie go jeszcze raz zainstalowac? Co z numeracja rachunkow?

    Najlepiej nie kombinować a kupić licencję.

    M.K.

  • 5. Data: 2003-01-28 11:11:44
    Od: "Pawel" <p...@w...pl>

    > Najlepiej nie kombinować a kupić licencję.
    >
    > M.K.

    Nie zamierzam kombinowac, jezeli autor na to nie pozwala. Pytalem o program
    w wersji free. Gdybym chcial piracki nie pytalbym grupy, tylko sobie
    zainstalowal.

    Pozdrawiam,
    Pawel.

  • 6. Data: 2003-01-28 12:11:20
    Od: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>

    Może tu będzie coś darmowego: www.polskie.programy.nom.pl, albo ten adres:
    http://pk.inet.pl/brv.htm

    M.K.

  • 7. Data: 2003-01-28 13:45:39
    Od: "Pawel" <p...@w...pl>

    > Może tu będzie coś darmowego: www.polskie.programy.nom.pl, albo ten adres:
    > http://pk.inet.pl/brv.htm
    >
    > M.K.

    No jest taki program: Mr Faktury Pro (freeware), ale drukuje tylko Faktury
    VAT. Czy ja nie bedac vatowcem moge takie faktury wystawiac (z 0% VAT), czy
    musze koniecznie zwykle rachunki?

    Pawel.

  • 8. Data: 2003-01-28 13:54:53
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Pawel" <p...@w...pl> wrote in message news:b161fi$35l$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > VAT. Czy ja nie bedac vatowcem moge takie faktury wystawiac (z 0% VAT),

    Jesli juz to ie 0 a "zwolnilny",
    ale mysle,z e jakby Pan napisal do autora to podmienilby slowo "faktura VAT"
    na "rachunek"

    Boguslaw

  • 9. Data: 2003-01-28 14:05:41
    Od: "Pawel" <p...@w...pl>

    > Jesli juz to ie 0 a "zwolnilny",
    > ale mysle,z e jakby Pan napisal do autora to podmienilby slowo "faktura
    VAT"
    > na "rachunek"
    >
    > Boguslaw

    Nie trzeba. W "sztuczkach" do programu autor napisal jak stosowac program
    przez osoby nie bedace podatnikiem VAT. Dopiero doczytalem.
    Czyli wszystko wydaje sie OK. Dziekuje bardzo i pozdrawiam.

    Pawel.

  • 10. Data: 2003-01-28 14:50:09
    Od: "castrol" <c...@p...gda.pl>

    wn exelu fą fatury mozna se je drukować i nawet archiwizować