  • 1. Data: 2003-09-16 17:14:31
    Temat: Kwota nie podlegajaca opodatkowaniu
    Od: "Dawid P" <d...@p...onet.pl>

    Witam. Chciałbym sie dowiedziec ile moge zarobic w miesiacu aby ta kwota nie
    podlegała opodatkowaniu??? A ile wynosi w skali roku??

  • 2. Data: 2003-09-16 18:51:42
    Temat: Re: Kwota nie podlegajaca opodatkowaniu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Sep 2003, Dawid P wrote:

    >+ Witam. Chciałbym sie dowiedziec ile moge zarobic w miesiacu aby ta kwota nie
    >+ podlegała opodatkowaniu??? A ile wynosi w skali roku??

    Nie ma czegoś takiego ;)
    Natomiast istnieje "kwota *podatku* którego się nie płaci" - licząc
    "wstecz" można otrzymać kwotę *dochodu po odliczeniach* od której
    nie płaci się podatku.
    Ale odliczenia zależą od miliona czynników (nieco zaokrągliłem ;)),
    można mieć np. resztki ulgi "budowlanej"... i wtedy można "sobie
    zarobić więcej bez podatku" !

    To się łapie na FAQ (nie "dokument FAQ" bo takiego nie ma,
    ale *FAQ* w dosłownym znaczeniu :)) - dla przykładu:
    http://groups.google.com/groups?as_q=kwota%20&as_oq=
    wolna%20zwolniona&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=*.poda
    tki&lr=&as_drrb=b&as_mind=12&as_minm=5&as_miny=2001&
    as_maxd=16&as_maxm=9&as_maxy=2003&num=100&hl=pl

    pozdrowienia, Gotfryd