  • 1. Data: 2003-07-30 13:03:30
    Temat: program symfonia
    Od: "jacek" <J...@b...com.pl>

    chcvemy zakupic do firmy budowlanej sa program FK + kadry i place symfonia
    prosze bardzo uzytkownikow tego programu o opinie

    jacek

  • 2. Data: 2003-07-30 16:15:38
    Temat: Re: program symfonia
    Od: mONOlit <t...@w...pl>

    kiedys szukalem programu fakturujacego i miedzy innymi trafilem na program z pakietu
    Symfonii: Faktura start oraz Faktura i Kasa start. no i po prostu porazka. nie
    wiedzialem
    jak sie za ten program zabrac. wystawienie faktury to byla dla mnie meczarnia. jesli
    wszystkie inne programy z pakietu Symfonia sa tak "skonstruowane" jak wymienione
    wyzej to
    nie wrozy nic dobrego.
    ostatecznie wybralem program FAKTURANT firmy SOKARIS. prosty, intuicyjny interfejs,
    mnostow opcji i mozliwosci. no i dozywotnie aktualizacje za free. program rowniez sie
    caly
    czas rozwija, a to chyba wazne.
    gdyby kogos zainteresowal to mkozna kliknac w www.fakturant.sokaris.com.pl i
    dowiedziec
    sie wiecej
    pozdrawiam

    --
    "Kobiety są tak trudne do przejrzenia, ponieważ każda z nich stanowi wyjątek od
    reguły."

    mONOlit

  • 3. Data: 2003-07-30 20:33:38
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "jacek" <J...@b...com.pl> napisał w wiadomości
    > chcvemy zakupic do firmy budowlanej sa program FK + kadry i place symfonia
    > prosze bardzo uzytkownikow tego programu o opinie
    ------------------------
    Nie wiem czy będzie dobry dla firmy budowlanej , ja użytkuje FK symfonia
    jest też w fimie płace i sprzedaż .Ja z FK jestem zadowolona natomiast
    sprzedaż bywają drobne problemy z magazynem jakies dziwadła czasami pokazuje
    i co najgrosze nie bardzo zdaje egazmin import danych do FK.Płace też nie
    słysze specjalnego narzekania osoby pracującej na nim.Pracuje również na
    Symfonia Mała księgowość i jest wporządku .Jak na nią zobaczyłam to tez
    miałam jakieś mieszne uczucia nie mogłam się w tym połapać ale teraz jak
    wstukałam 6 miesięcy to wydaje mi się że jest ok.
    Ale to jest tylko moja opinia a każdy ma prawo do własnej.
    Pozdrawiam Wiola

  • 4. Data: 2003-07-31 14:22:30
    Od: "SC" <o...@s...com.pl>

    Uzywamy FK Symfonia od jej powstania.
    Bardzo dobry program choć drogi.
    Sprzedaż jednak pozostawia wiele do zyczenia.
    Dlatego uzywamy innego programu.

    MB