  • 1. Data: 2005-04-01 14:30:00
    Temat: Re: prośba o pomoc - podanie
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "M.C." <W...@W...plWYTNIJ>
    napisał w wiadomości news:d2jhdr$gg2$1@news.onet.pl
    > Mam pytanie jak napisać prośbę do Urzędu Skarbowego o odpowiedź na
    > pytanie, czy określona firma jest płątnikiem vat?

    heh, już sprawdzałem czy to nie mój klient. :-D

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/
    zatrudnię hakera do grządek

  • 2. Data: 2005-04-01 15:15:30
    Temat: prośba o pomoc - podanie
    Od: "M.C." <W...@W...plWYTNIJ>

    Mam pytanie jak napisać prośbę do Urzędu Skarbowego o odpowiedź na
    pytanie, czy określona firma jest płątnikiem vat?
    Mam wątpliwość co do legalności działania firmy, króra podłącza mnie do
    internetu. Na fakturze z truden wydębionej z firmy, ani na pieczątce nie
    ma regonu. Nie chciałabym by okazało się, że faktury te nie będą
    honorowane przy odliczeniu od dochodu, gdy będę się w nastę?nym roku
    rozliczać. Dodam jeszcze tylko, że siedziba tej firmy jest w jakiejś
    obleśnej drukarni, nie ma żadnych szyldów i z pół godziny ich szukałam.
    No i oczywiście cały czas robią problemy z wysyłaniem faktur. Dlatego
    chcę ich sprawdzić.
    Pozdrawiam,
    M.C.

  • 3. Data: 2005-04-02 08:52:34
    Temat: Re: Re: prośba o pomoc - podanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Apr 2005, [UTF-8] Jan Werbiński wrote:

    > + heh, już sprawdzałem czy to nie mój klient. :-D

    E tam, czekaj: masz siedzibę "w obleśnej drukarni" ?
    I do tego łamiesz ustawę o statystyce publicznej nie podając
    na pieczątce REGONu ??
    Nie wierzę :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2005-04-02 22:01:46
    Od: "SiEmIoN" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > i oczywiście cały czas robią problemy z wysyłaniem faktur. Dlatego chcę

    Opisz sytuację, podaj adres, podpisz się i zaadresuj na Naczelnika US. Oni
    uwielbiają takie sprawy bo walą wtedy konkretne kary. A jak już gości
    załatwią to Cię o sprawie poinformują :)

    --
    Pozdrawiam :) helldust
    h...@t...pl

  • 5. Data: 2005-04-03 22:33:06
    Temat: Re:
    Od: "M.C." <W...@W...plWYTNIJ>

    SiEmIoN napisał(a):

    > Opisz sytuację, podaj adres, podpisz się i zaadresuj na Naczelnika US. Oni
    > uwielbiają takie sprawy bo walą wtedy konkretne kary. A jak już gości
    > załatwią to Cię o sprawie poinformują :)

    Dzięki za odpowiedź :)
    Pozdrawiam
    M.C.