  • 1. Data: 2005-04-01 13:04:42
    Temat: Niedopłata zdrowotnego w ZUS
    Od: "XAndrew" <a...@w...pl>

    Witam.
    Właśnie się zorientowałem ,że opłacając zdrowotne w ZUS, obliczyłem składkę
    za styczeń i luty 2005 tak jak w grudniu 2004, czyli 8,25 podstawy wymiaru.
    Nie wysłałem deklaracji ZUS za ten okres, ani nie wysłałem do US od początku
    roku żadnego PITa. W tym miesiacu musze wysłać pierwszego i chciałbym
    naprawić ten błąd dotyczący ZUS. Podstawa wymiaru składki sie nie zmieniła w
    tych miesiacach, więc kwota, ktorą mogę odliczyć od podatku pozostaje stała.
    Wolałbym jednak uregulować tę należność jeśli to jest konieczne w ZUS
    (chodzi w sumie o około 8 zł ), żeby potem nie mieć kłopotów z US. Jak to
    najlepiej zrobić?
    A.P.