  • 1. Data: 2005-04-01 13:04:53
    Temat: nowelka VAT, samochód z kratką, pełny odpis
    Od: bacek <p...@n...backiel.com.pl>

    Witam

    czytam wymysły panów osłów
    i sie tylko denerwuje
    ale do brzegu, moze ktos ma jakies wizje, co sie bedzie działo
    kupiłem we wrzesniu auto
    kratka, homologacja na ciezarowe, wzielem w leasing
    ladnie odpisuje sobie VAT od rat i od paliwa
    i teraz nowelka VATu, zmiana definicji

    jak to bedzie z takimi jak ja, kupili auta
    aby spelnic wzor lisaka i odliczac VAT od wszystkiego zwiazanego z autem

    czy moze, jak mam auto zarejestrowane jak ciezarowe
    to i tak bede mogl odliczac VAT?

    ktos wie cos moze na ten temat?

    --
    pozdrofionka