  • 1. Data: 2005-04-01 14:16:41
    Temat: Mała Księgowość Rzeczpospolitej
    Od: Ewa Drozd <a...@a...pl>

    Chciałabym archiwizować dane i wpisy z każdego miesiąca , ale jak to się
    robi. Bo skopiowałam na dyskietkę , ale nie wiem jak to otworzyć
    ...Proszę o pomoc
    Ewa Drozd
    www.firefox.pl

  • 2. Data: 2005-04-01 14:29:05
    Temat: Re: Mała Księgowość Rzeczpospolitej
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Ewa Drozd" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Chciałabym archiwizować dane i wpisy z każdego miesiąca , ale jak to
    > się robi. Bo skopiowałam na dyskietkę , ale nie wiem jak to otworzyć
    > ...Proszę o pomoc

    Jedna pozycja poniżej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/
    zatrudnię hakera do grządek

  • 3. Data: 2005-04-02 19:15:50
    Od: Ewa Drozd <a...@a...pl>

    Jan Werbiński napisał(a):
    > Użytkownik "Ewa Drozd" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jedna pozycja poniżej.

    Chyba komuś się coś pomyliło jeśli chodzi o tematykę ...Patrz dokładnie
    co robisz.....

    Ewa Drozd
    www.firefox.pl