  • 1. Data: 2013-02-11 18:59:36
    Temat: proste pytanie nt ulgi internetowej
    Od: o...@y...com

    witam,

    jako ze nie jestem obeznany w podatkach, studiujac wyniki google, nadal mam
    watpliwoci,

    w 2011 w lipcu wzialem laptoka z internetem, w 2012, rozliczajac sie z tego co
    zarobilem w 2011 odliczylem 760 pln zgodnie z prawem, (PO RAZ PIERWSZY W ZYCIU)
    rozliczam sie z malzonka ale to akurtat chyaba niczego nie zminia

    mamy 2013,rozliczamy sie za to co zarobulismy w 2012 powiedzcie mi czy jeszcze raz
    moge doliczyc te 760? ostatni raz czy nie, bo co kilkne to inaczej intrpretuje cudza
    interpretacje ;)

    jezli czegos niedopowiedzialem zaraz melduję

    pozdrawiam serdecznie

    Andrzej

  • 2. Data: 2013-02-11 20:12:54
    Temat: Re: proste pytanie nt ulgi internetowej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-11 18:59, o...@y...com pisze:
> [...]
    interpretacje ;)

    > jezli czegos niedopowiedzialem zaraz melduję

    Ile wydałeś w zeszłym roku na internet w miejscu zamieszkania?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-02-11 22:14:17
    Od: "oneir" <s...@s...com>

    > Ile wydałeś w zeszłym roku na internet w miejscu zamieszkania?
    >
    > --
    > Liwiusz

    wzialem w polowie 2011 dwie szt. laptokow w erze z internetem, faktura
    wychodzi ok 300 pln miesiecznie na moje nazwisko, brak wyszczegolnienia co
    internet/co laptok rata, uslugi internetowe jakos tak to sie nazywa w sumie
    na jednej fakturze

    to sa laptoki i internerty w usb dongle ale to nie robi roznicy przecie....
    chyba

    pzdr
    andrew

  • 4. Data: 2013-02-11 22:19:19
    Od: "oneir" <s...@s...com>

    oczywiscie w 2012 wydalem duzo wiecje niz te 760 pln na internet, ale tak
    jak wspomnialem, dwa laptoki z intrentem mobilnym, ale z tego co wiem to nie
    robi roznicy, wazne ze na mnie zarejstrowane,

    raty chyba na 36 mcy

  • 5. Data: 2013-02-12 10:08:15
    Od: "oneir" <s...@s...com>

    odpowiem sobie sam:

    moze komus sie przyda

    tu jest link gdzie jest to dobrze wyjasnione, w tym roku jeszcze wszytko po
    staremu, dopiero w zeznaniu za 2013 beda zmiany

    http://www.sprawnik.pl/artykuly,10223,14751,jak-bedz
    ie-wygladala-ulga-internetowa-za-2013-rok

  • 6. Data: 2013-02-13 00:33:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Feb 2013, Liwiusz wrote:

    > W dniu 2013-02-11 18:59, o...@y...com pisze:
    [...]
    [...]
    [...]
    > Ile wydałeś w zeszłym roku na internet w miejscu zamieszkania?

    "w miejscu zamieszkania" jest już jakiś czas skreślone, na pewno
    na 2012 tego nie ma:

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,13,13,700,60
    096,20120721,podstawa-obliczenia-i-wysokosc-podatku.
    html
    (to jest link do wersji na ZESZŁY rok!)
    +++
    Art. 26
    [...]
    po odliczeniu kwot:
    [...]
    6a) wydatków ponoszonych przez podatnika z tytułu użytkowania sieci
    Internet, w wysokoœci nieprzekraczajšcej w roku podatkowym kwoty 760 zł;
    ---

    pzdr, Gotfryd