  • 1. Data: 2013-02-07 23:43:26
    Temat: Błąd w deklaracji VAT
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    Witam

    Błędnie wprowadzona faktura za zakup materiałów spowodowała błędne
    wyliczenie VAT na ostatniej deklaracji. Wprowadzony koszt był w
    rzeczywistości większy, czyli nie doszło na szczęście do uszczuplenia
    należnego do zapłaty podatku (to na pewno nie dałoby mi spać po nocach i
    wcześniej bym błąd wykrył :->), a jedynie do jego zawyżenia (pewnie
    dlatego sypiałem dobrze) i to o całe 10 zł :-) Czy korygować deklarację
    VAT, czy raczej udawać, że się nie zauważyło?

    Maciek

  • 2. Data: 2013-02-08 18:52:52
    Temat: Re: Błąd w deklaracji VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Feb 2013, Maciek wrote:

> [...]
    > dlatego sypiałem dobrze) i to o całe 10 zł :-) Czy korygować deklarację
    > VAT, czy raczej udawać, że się nie zauważyło?

    Z tonu wnioskuję, że wolisz "udawać".
    W takim razie proponuję obrócić kota ogonem: co by miało stanowić
    przeciwwskazanie do "udawania"?
    Bo przyznam ze nie widzę :) (oprócz tych 10zł zwrotu)

    Co innego jakby faktura zakupu materiałów nie była (w ogóle)
    wprowadzona do KPiR. Ale niewielki błąd w kosztach IMVHO
    grozi "niczym".

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2013-02-10 15:01:20
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > Co innego jakby faktura zakupu materiałów nie była (w ogóle)
    > wprowadzona do KPiR. Ale niewielki błąd w kosztach IMVHO
    Dzięki za poradę ;-)

    Maciek