    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: proste pytanie o forme opodatkowania
    Date: Mon, 02 Jun 2008 08:30:08 +0200

    lamer pisze:
    > Czy do nowo zakladanej firmy (spolka jawna ) potrzebna jest osobna
    > deklaracja formy opodatkowania czy robi sie to w formularzu NIP-2?

    A znalazłeś tam miejsce na taka informację???

    > potrzebna czy moze ktos podac jakis wzor takiej deklaracji?

    Spółka jawna nie ma "formy opodatkowania", jedyne co ma to rodzaj ksiąg.
    Formę opodatkowania wybiera każdy wspólnik osobno.

    No chyba że nie chodzi ci o podatek dochodowy. Nie napisałeś o jaki
    podatek chodzi więc sobie ekstrapolowałam :)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813