  • 1. Data: 2005-04-19 07:40:58
    Temat: Re: prosze o rade
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 20 kwi o godzinie 07:31, na pl.soc.prawo.podatki, irena napisał(a):

    > Jak to jest - prosze mi powiedziec?

    Dlaczego piszesz z "przyszłości" ?
    Ustaw sobie ten zegarek w komputerku.

    --
    Herbi
    19-04-2005 09:40:56

  • 2. Data: 2005-04-19 08:00:47
    Od: "M.B." <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "irena" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak to jest - prosze mi powiedziec?
    > Jesli ktos jest przewlekle chory, wykupuje duzo, dosc drogich lekow,
    > - czy powinien brac fakturki z apteki
    > - czy mozna te koszty odliczyc od dochodu,
    > a jesli tak to czy jest jakies minimum?
    > czy do tego maja prawo tylko rencisci?

    Tylko renciści

  • 3. Data: 2005-04-19 22:28:07
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "M.B." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko renciści

    Odpowiedź nie jest precyzyjna. Odliczyć od dochodu mogą
    niepełnosprawni/inwalidzi I i II grupy. Nie muszą pobierać renty.
    Odliczeniu podlegają tylko wydatki na leki powyżej kwoty ok. 100
    miesięcznie.

    wa