  • 1. Data: 2004-10-22 20:04:07
    Temat: prosze o szybka odpowiedz - jakich potwierdzen potrzebuje ZUS ze jestem STUDENTEM
    Od: "dropsec" <d...@i...pl>

    Czy ZUS potrzebuje jakis dowodow ze jestem studentem jesli ktos zatrudnia
    mnie na umowe zlecenie?
    chodzi mi o to czy ktos kto mnie przyjmuje musi odrazu dostarczyc ZUSowi
    jakis dowod tego ze przyjal studenta, czy tez moze wychodzi to dopiero przy
    kontroli albo jeszcze jakos inaczej?

    dziekuje
    Radek

  • 2. Data: 2004-10-23 15:59:37
    Od: "M" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dropsec" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi mi o to czy ktos kto mnie przyjmuje musi odrazu dostarczyc ZUSowi
    > jakis dowod tego ze przyjal studenta, czy tez moze wychodzi to dopiero

    Pracodawcy musisz dostarczyć zaświadczenie że jesteś studentem :).

  • 3. Data: 2004-10-26 16:52:29
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 23 Oct 2004 17:59:37 +0200, "M" <p...@p...onet.pl> wrote:

    >Pracodawcy musisz dostarczyć zaświadczenie że jesteś studentem :).
    IMHO wystarczy *oswiadczenie*.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!