  • 1. Data: 2008-11-04 19:20:42
    Temat: prowizja a koszty uzyskania przychodu
    Od: "Ela" <e...@o...pl>

    Firma znalazła mi klienta na moje usługi i chce mi teraz wystawić fakturę.
    Czy fakturę na której będzie tytuł usługi: "prowizja za znalezienie klienta"
    mogę wliczyć w koszty? Czy lepiej wpisać np. "usługi marketingowe"?

    --
    Ela

  • 2. Data: 2008-11-04 20:23:41
    Temat: Re: prowizja a koszty uzyskania przychodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 4 Nov 2008, Ela wrote:

    > Firma znalazła mi klienta na moje usługi i chce mi teraz wystawić fakturę.
    > Czy fakturę na której będzie tytuł usługi: "prowizja za znalezienie klienta"
    > mogę wliczyć w koszty?

    A co przemawia przeciw?
    Przecież to ewidentnie usługa z art. 758 Kodeksu Cywilnego ;|
    Dobrze gadam?

    > Czy lepiej wpisać np. "usługi marketingowe"?

    Ekhm... zdaje się że wszelki "marketing" uchodzi za podejrzany
    jako metoda na pranie pieniędzy, przelewanie z pustego w próżne
    i inne podobne manewry "przeciwpodatkowe" więc raczej przyciągnie
    uwagę kontrolera niż ją oddali.
    Ale może się mylę :D

    pzdr, Gotfryd