  • 1. Data: 2003-12-29 12:25:34
    Temat: przedszkolaki w wieku mocno pomaturalnym
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    piętnuję po wielokroć

    Na moim pietrze parę pokoi ma firma w której pracuje kilka młodych
    kobiet (dziewcząt). Dziewczątka te pod nieobecnośc szefów urządzaja
    sobie biegi po korytarzu z piskami i obijaniem sie o napotkane drzwi
    innych biur a na dodatek dyskotekę w pokoju socjalnym, a na zwrócona
    uwagę że tu sie pracuje, a i one pewnie maja cos o roboty orzymałam
    odpowiedź "a my mamy przerwę śniadaniową".
    Przerwa trwa juz ok. 2 godzin i szlag mnie trafi.
    Tyle osiagnełam że trochę sciszły muzyke i mozna normalnie przez telefon
    rozmawiać.

    Ale własnie cos rozbiło sie o moje drzwi. Jak wyszłam to już rozbijaka
    nie było tylko chichoty zza węgła.

    Nie pierwszy juz raz odstawiaja takie harce, ale dzis przeszły same
    siebie. Sylwestra chyba juz zaczeły a na dodatek budynek troche
    opustoszały więc hulaj dusza.

    Jak tylko pojawia sie szef jest cisza, spokój i stuk stuk w klawiatury.
    Ale zjawia się na krótko.

    Chyba pogadam sobie z szefem tego kurnika jak sie w końcu pojawi.
    W końcu ile można?

    Maddy "jak bym chciała pracowac w przedszkolu to bym na inne studia poszła"

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl