  • 1. Data: 2003-12-29 13:05:21
    Temat: wpis do KRS
    Od: "wiesiek" <b...@p...pl>

    Czy termin 2003-12-31 przejestrowania do KRS, dotyczy także osób fizycznych
    prowadzących działalność gospodarczą ?

    --
    wiesiek

  • 2. Data: 2003-12-29 13:15:17
    Temat: Re: wpis do KRS
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik wiesiek napisał:

    > Czy termin 2003-12-31 przejestrowania do KRS, dotyczy także osób fizycznych
    > prowadzących działalność gospodarczą ?

    Nie. Jednoosobowe działalności pozostaja na razie w rejestrach gmin.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-12-29 13:55:44
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    > Nie. Jednoosobowe działalności pozostaja na razie w rejestrach gmin.

    A spółki cywilne też?

  • 4. Data: 2003-12-29 18:43:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 29 Dec 2003, SP9LWH wrote:

> [...]
    >+ news:bsp9gf$9i4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >+ > Nie. Jednoosobowe działalności pozostaja na razie w rejestrach gmin.

    http://www.infor.pl/przeglad_prasy/index.html?gazeta
    =1&art=4978

    "podobnie spółki cywilne"

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2003-12-30 13:38:55
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > http://www.infor.pl/przeglad_prasy/index.html?gazeta
    =1&art=4978

    Dzięki za link
    "Uchylono m.in. ust. 2 art. 7 wspomnianej ustawy dotyczący obowiązku
    przerejestrowania do KRS osób fizycznych prowadzących działalność
    gospodarczą wpisywanych poprzednio do ewidencji"

    Czy można to zinterpretować tak, że dotychczasowa konieczność wpisu spółki
    cywilnej do KRS przesuwana na przyszłość została odsunięta na zawsze ?
    Czy znowu jest jakieś "ale" o którym nie wiem ?