  • 1. Data: 2007-03-20 17:33:59
    Temat: przelew do US
    Od: "Wierban" <b...@i...pl>

    Jak mam wyslac przelew do US. Musze dzis zaplacic
    za dawny pit4. Juz nie ma takiego formularza a kiedy wysylam
    przez PKO musze wypelnic kratke "symbol formularza lub platnosci".
    Nie przyjmuje PIT4 - pewnie dlatego, ze nie ma go juz, ale wypelnienie
    tego pola jest obowiazkowe. Musze wyslac dzis bo 20-ty

  • 2. Data: 2007-03-20 18:23:44
    Temat: Re: przelew do US
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 20.03.2007 Wierban <b...@i...pl> napisał/a:
> [...]
    > Nie przyjmuje PIT4 - pewnie dlatego, ze nie ma go juz, ale wypelnienie
    > tego pola jest obowiazkowe. Musze wyslac dzis bo 20-ty

    Wybierz PIT36, PIT, może jest PIT-8b? Coś w ten deseń. Ja w Multi nadal
    mam jeszcze PIT-5, PIT-4 itd. Tylko ciekawe, czy w US to zaksięgują
    poprawnie ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 3. Data: 2007-03-20 21:41:38
    Od: "Wierban" <b...@i...pl>

    On 20 Mar, 19:23, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    > Wybierz PIT36, PIT, może jest PIT-8b? Coś w ten deseń. Ja w Multi nadal
    > mam jeszcze PIT-5, PIT-4 itd. Tylko ciekawe, czy w US to zaksięgują
> [...]

    Dzieki, obawiam sie, ze oni tego nie potrafia. Nie mam dobrego zdania
    na ich temat. Strasznie jeszcze jest w powijakach ta nasza
    nowoczesnosc... :(

  • 4. Data: 2007-03-20 22:20:16
    Od: "lwh" <...@v...pl>

    Użytkownik "Wierban" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    > przez PKO musze wypelnic kratke "symbol formularza lub platnosci".

    PKO BP ? https://www.pkointeligo.pl/ikd

    Ja tam umiem wpisać nawet DUPA!
    i nie odrzuca z tego powodu
    Może masz błąd gdzie indziej ?

  • 5. Data: 2007-03-21 11:32:53
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    Wierban napisał(a):
> [...]
    > Nie przyjmuje PIT4 - pewnie dlatego, ze nie ma go juz, ale wypelnienie
    > tego pola jest obowiazkowe. Musze wyslac dzis bo 20-ty

    Trzeba zaznaczyć PIT4R