  • 1. Data: 2007-03-20 15:51:25
    Temat: pytanie w sprawie wpisu PKD
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    Planuję zarejestrować działalność gospodarczą w urzędzie gminy. Czy oznaczenie
    rodzaju działalności mogę wpisać w formie samych kodów PKD, czy też muszę
    wpisywać słowne opisy do nich?

    Załóżmy że będę prowadził wszystkie rodzaje działalności z kdu 65.2. Czy mogę
    wpisać po prostu
    65.2 Pośrednictwo finansowe pozostałe,
    czy też muszę wyszczególniać wszystkie ostateczne wpisy:
    65.21 Leasing finansowy
    65.21.Z Leasing finansowy
    65.22 Pozostałe formy udzielania kredytów
    65.22.Z Pozostałe formy udzielania kredytów
    65.23 Pośrednictwo finansowe pozostałe, gdzie indziej niesklasyfikowane
    65.23.Z Pośrednictwo finansowe pozostałe, gdzie indziej niesklasyfikowane

    Funkcyjny

  • 2. Data: 2007-03-20 19:34:57
    Temat: Re: pytanie w sprawie wpisu PKD
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Mar 2007, Funkcyjny wrote:

> [...]
    > wpisać po prostu
    > 65.2 Pośrednictwo finansowe pozostałe,
    > czy też muszę wyszczególniać wszystkie ostateczne wpisy:

    IMO nie ma podstaw do żądania "rozpiski na małe punkty".
    U mnie łykają bez zastrzeżeń zapis na 1. poziomie, tak jak dla
    przykładu napisałeś (dla jasności - ostatnio wpis zmieniałem
    w grudniu).

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-03-21 11:11:00
    Od: "moris" <m...@p...pl>

    Takze poszukuje odpowiedzi na to pytanie.

    M.

  • 4. Data: 2007-03-21 15:51:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Mar 2007, moris wrote:

    > Takze poszukuje odpowiedzi na to pytanie.

    Pojawiło się kilka razy na grupie i AFAIR nikt nigdy nie podał
    zakazu podawania "dużych" punktów klasyfikacji, takoż całkiem
    sporo jest raportów iż "ichni UM przyjmuje". Mój przyjmuje,
    jakby nie przyjmował to pewnie znałbym podstawę prawną ;)
    (albo by jednak przyjmował :))

    pzdr, Gotfryd