  • 1. Data: 2007-01-07 21:46:27
    Temat: pułapki podatku liniowego
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Zastanawiam się nad przejściem na podatek liniowy. Nie mam żadnych ulg
    czy zwolnień, nie rozliczam się wspólnie z żoną. Przekroczyłem pierwszy
    próg w niewielkim stopniu i dla tego się zastanawiam, czy sie nie
    wpakuję w jakieś kłopoty, czy warto... (mam KPiR, VAT i ryczałtową formę
    wpłacania zaliczek ). Może mi ktoś zarysować jakieś niebezpieczeństwa
    takiej decyzji ?

    EMPI

  • 2. Data: 2007-01-07 22:02:18
    Temat: Re: pułapki podatku liniowego
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Może mi ktoś zarysować jakieś niebezpieczeństwa
    > takiej decyzji ?

    np. żona ma bardzo wysokie dochody i pracuje na umowe o prace i rozliczacie sie
    razem wskakując w niższą skale
    poza ulgami i kwotą wolną gdy nie przekroczysz progu raczej nic już nie stracisz
    a jak Ci sie powiedzie to zarobić można sporo...

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-01-08 11:04:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 Jan 2007, gasper wrote:

    > Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > np. żona ma bardzo wysokie dochody i pracuje na umowe o prace i rozliczacie
    > sie razem wskakując w niższą skale

    Pisał że nie rozlicza się z żoną, do tego wskazujesz mu zalety a nie
    ew. wady rozliczania "liniowego" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2007-01-08 12:38:09
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Pisał że nie rozlicza się z żoną

    no ale jak żona zacznie dobrze zarabiać to może IM sie to opłacać
    wskazałem tylko sytuacje, gdzie liniowy może sie nie opłacać