  • 1. Data: 2006-07-23 17:22:46
    Temat: [pyt] Rozliczenie umowy wynajmu
    Od: "Jacek- Kuba Dressler" <k...@g...pl>

    Witam!

    Być może nie zlinczujecie mnie za pytanie, ale w googlach nie znalazlem
    konkretnej [przynajmniej dla mnie] odpowiedzi.
    Zamierzam od 1-go sierpnia wynająć znajomemu garaż. Za wynajem będzie płacić
    firma znajomego. Jak mam rozliczyć tą umowę w US żeby nie mieć później
    żadnych problemów. Płatności za wynajem będą co miesiąc. Jestem osobą
    fizyczną i nie prowadzę działalności gospodarczej.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam z Niemodlina
    Jacek- Kuba Dressler
    LHS.pl Team del. Niemodin