  • 11. Data: 2002-07-18 19:53:53
    Temat: Re: pytanie do odsob zakladajacych ostatnio DG.
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Mich wrote:

    > warszawa- Mokotów - czeka sie ze dwa tygodnie - bo kierownik musi
    > podpisac, a bedzie w srode, bo wolna sobota ...

    Dwa tygodnie to czeka się ustawowo. Bez względu na to gdzie wyjechał
    kierownik.
    Na dwa tygodnie to urząd sie nie musi usprawiedliwiać.
    Nie mówię żeby mi sie to podobało, ale tak to wygląda.
    Ale dłużej to nie powinno, a nawet nie może trwać.
    U nas jest to 14 dni jak obszył - 13 dnia jeszcze wpisu nie ma, 14 juz jest
    do odbioru :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 12. Data: 2002-07-18 21:29:26
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Jul 2002, Adamski wrote:

    >+ > Ostatnio rozmawialem z gosciem, ktory zrobil to w 3 godziny (Gmina, Regon,
    >+ > US) w DC.
    >+
    >+ Zapomnial o pieczatce i rachunku firmowym.

    Nie zapomniał.
    Jedyne miejsce w które AFAIR *należy* (nie mylić z 'można') przybić
    pieczątkę to VAT-7 :) w następnym miesiącu. Ja pieczątkę miałem
    z powodu walki z TPSA :> (taniej kupić !)
    A rachunek też zakładałem *po* rozpoczęciu DG !

    >+ W 3 godziny? A nie oplynal on
    >+ czasem samotnie swiata?

    A to swoją drogą :) Po pierwsze trzeba właśnie 'przejść'
    urzednika w UM, którego prezydent namaścił do wpisywania.
    Po drugie trzeba mieszkać blisko 'wojewódkiego' GUSu
    - oddziały terenowe same nie nadają REGONów, a z oszczędności
    wysyłki "idą w paczkach" :)Prawda, można pojechać do
    'swojego nadrzędnego' (GUSu). Z USem to chyba najłatwiej !

    >+ Oczywiscie moze sie zdarzyc, ze US przyjmie dok bez
    >+ numeru rachunku, ale treba bedzie uzupelniac.

    Zapewniam że problemu nie miałem.
    BTW: o ile pamiętam to w kwestii "bycia załącznikiem" nikt
    nie sprzeciwił się uwadze, że skoro na załączniku jest
    osobna data składania to *być może* wolno załączyć
    załącznik później (tj. NIP-B do *poprzednio złożonego*
    NIP-1 czy -2, zamiast *całego* NIP-1)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2002-07-19 02:48:42
    Temat: Odp: pytanie do odsob zakladajacych ostatnio DG.
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Adamski <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ah68u1$cqd$...@n...tpi.pl...
    Regon,

    > Zapomnial o pieczatce i rachunku firmowym.
    > W 3 godziny? (...)

    R-ek - zadzwon do mbanku i zaloz r-ek, dostaniesz od razu nr r-ku.
    Sprawdzone doswiadczalnie.
    Pieczatki - sa firmy robiace je ekspresowo ( np.
    http://www.bbf.selsoft.prezentacje.pl/8859/9/932.htm )

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 14. Data: 2002-07-19 08:37:41
    Od: "Mich" <p...@w...pl>

    > Dwa tygodnie to czeka się ustawowo.

    chyba to jest jakies ironiczne stwierdzenie ?

    zwykle termin jest okreslany : "do dwóch tygodni"
    czesto wpis jest wydawany wczesniej ? ( wbrew ustawie ?)

    jak to wiec jest z tymi terminami ?

  • 15. Data: 2002-07-19 10:10:59
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    a w ile sie zamyka firme? (:-))

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)

  • 16. Data: 2002-07-19 17:59:21
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości
    tanpol.com.pl...

    Regon,

    > Po drugie trzeba mieszkać blisko 'wojewódkiego' GUSu

    Przeciez napisalem, ze to bylo w DC :-)
    Podejrzewam, ze gosci rozpracowal najpierw teoretycznie kwity, wydrukowal je
    i ruszyl do boku :-)
    I stad wyszlo mu 3 h, bo nie policzyl pracy w domu :-)

    Karol

  • 17. Data: 2002-07-19 18:50:56
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Oliwia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ile czasu trwa zalatwienie wszystkich formalnosci ?
    >
    > Musze podac przyblizona date rozpoczecia dzialalnosci ... ile to trwa 2
    tyg.
    > czy dluzej ?
    >

    > Oliwia
    > gg 25244

    Witaj,
    a co rozumiesz przez przybliżoną datę rozpoczęcia działalności?
    Za datę faktycznie rozpoczętej działalności przyjmuje się datę wykonania
    pierwszej operacji gospodarczej. Czyli - można podać dowolną.
    Pozdrawiam.

  • 18. Data: 2002-08-20 21:35:06
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pogratulowac liberalnego US.:))

    Da się to zrobić, ale papierki to chyba należy przygotować trochę
    wcześniej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516