    From: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: pytanie do odsob zakladajacych ostatnio DG.
    Date: Thu, 18 Jul 2002 21:53:53 +0200

    Mich wrote:

    > warszawa- Mokotów - czeka sie ze dwa tygodnie - bo kierownik musi
    > podpisac, a bedzie w srode, bo wolna sobota ...

    Dwa tygodnie to czeka się ustawowo. Bez względu na to gdzie wyjechał
    kierownik.
    Na dwa tygodnie to urząd sie nie musi usprawiedliwiać.
    Nie mówię żeby mi sie to podobało, ale tak to wygląda.
    Ale dłużej to nie powinno, a nawet nie może trwać.
    U nas jest to 14 dni jak obszył - 13 dnia jeszcze wpisu nie ma, 14 juz jest
    do odbioru :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk