  • 1. Data: 2004-08-19 12:29:04
    Temat: rejestracja umowy
    Od: "Fires" <f...@f...mail.pl>

    Witam

    Ktos mi powiedział, że podpisując umowe z osoba prywatna powinienem taka
    umowę zarejestrować w US i mam na to 7 dni. Ten ktoś nie umie mi jednak
    wskazac podstawy prawnej.

    Systuacja wyglada tak:
    Jestem na KPiR + VAT i chce podpisać (podpisałem) umowę licencyjna na
    wykorzystanie i rozpowszechnianie oraz udzielanie sublicencji z osoba
    prywatną. W umowie nie ma kwot, bo rozliczenie zalezy od sprzedanych
    sublicencji.

    Czy z czyms takim mam biec do US? Jeżeli tak, to jaki przepis to normuje?

    Fires