  • 1. Data: 2005-03-29 09:07:00
    Temat: reprezentacja
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    Witam
    Wiem że można przeznaczyć 0,25 % obrotu na reprezentację (np. obiad w
    knajpie
    z kontrahentem). Z tym ze jak to jest - czy to nie moze przekroczyc 0,25% w
    skali
    roku na koncu roku, czy tez w zadnym momencie.
    Na przyklad czy :
    jesli mam do dzis obrot 20 000 zl to moge dzis wpisac tylko rachunek za 50
    zl
    czy tez moge wpisac na przyklad za 100 zl byleby moj obrot do konca roku
    wyniosl co najmniej
    40 000 ?

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 3. Data: 2005-03-29 09:52:05
    Temat: Re: reprezentacja
    Od: "Aleksandra" <a...@w...pl>

    Witam,
    Możesz przekazać 0,25% przychodu na koszty reprezentacji i reklamy
    limitowanej za dany okres sprawozdawczy narastajaco, czyli:
    jeżeli za styczeń masz przychód 10 000, zl to możesz w styczniu w koszty
    dać 25 zl,
    jeżli w lutym Twój przychód wyniesie narastajaco 30 000 zl, to możesz w
    koszty dać 75 zl w sumie - czyli 50 zl z rachunku lutowego.

    pozdrawiam

    AK

  • 2. Data: 2005-03-29 09:52:05
    Od: "Aleksandra" <a...@w...pl>

    Witam,

  • 4. Data: 2005-03-29 18:15:02
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    Jak przekroczy w miesiacu dajesz do kosztow w wysokosci nie wiekszej niz
    0.25% i taka sama zasada narastajaco .